.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش برای نیرو‌های حق التدریسی آموزش و پرورش
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: همه نیرو‌های حق التدریس تا پایان برنامه ششم توسعه استخدام می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار از آموزش تخصصی برای معلمان حق التدریس خبر داد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، همه نیرو‌های حق‌التدریس استخدام و جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

 

او با اشاره به آسیب‌های احتمالی فضای مجازی، افزود: یکی از رسالت‌های ما آگاه‌سازی دانش آموزان از آسیب‌های فضای مجازی است و در شرایطی که مجبوریم از فضای مجازی برای آموزش استفاده کنیم باید به طور همزمان به تهدید‌های فضای مجازی نیز توجه کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر استفاده از نیرو‌های جوان در بدنه آموزش و پرورش، گفت: جوان سازی آموزش و پرورش و استفاده از خلاقیت جوانان به نشاط آموزش و پرورش کمک شایانی خواهد کرد و من از مدیران آموزش و پرورش می‌خواهم به جوانان اهمیت بیشتری دهند.

 

سعدی پور با اشاره به راه‌اندازی سایت مازند محتوا و ارائه طرح QR کد در مازندران، ادامه داد: از روز اول که درگیر کرونا شدیم با استفاده از خلاقیت جوانان از پیشگامان امر محتوا سازی در کشور بوده‌ایم و پیشنهاد QR کد از این استان به یک طرح کشوری تبدیل شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.